17 Şubat 2013 Pazar

Popom Arka Vücudumda

(Bizim kediye özenip kaloriferin üzerinde gezinen cüce, yere uçar, üzerine düşeceği bir dört bacağı olmadığı için haliyle biraz hırpalanır ve hüngür hüngür ağlamaya başlar. Lakin bu konuşmasına engel değildir. Hem ağlarım hem konuşurum diyaloğu) 

Erkek: Annneeeeeeeee, canım çok acıyor.
Kadın: Neren acıyor oğlum?
Erkek: Ön vücudum acıyor ama arka vücudum acımıyor, orası ağrıyor. 
Kadın: Buz getireyim mi?
Erkek: Anne buz arka vücuduma olabilir çünkü ağrıyor. Ön vücuduma bant gerek, acıyor orası.
Kadın: O zaman ben eczaneden 200 kutu kadar bant alıp geleyim.
Erkek: Anne en çok neye üzülüyorum biliyor musun?
Kadın: Neye oğlum?
Erkek: Keşke yere değil de koltuğun üzerine düşmeyi becerebilseydim, o zaman bir şey olmazdı.
Kadın: Keşke oğlum.                      
Erkek: Peki bu gözyaşlarım nasıl duracak anne?
Kadın: Konuşmayı bırakıp, şuraya biraz otur geçecek birazdan.
Erkek: Off anne ya... Arka vücudum ağrıyor diyorum "otur" diyorsun. Popom da arka vücudumda, unuttun mu? 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder