23 Ocak 2013 Çarşamba

Yardım, Sorular, İsyan...

Kadın: Oğlum bana yardım eder misin?
Erkek: Geldim, ne yapacağım?
Kadın: Yüzüğümü koltuğun altına düşürdüm, ben koltuğu kaldıracağım sen de alacaksın, tamam mı?
Erkek: Tamam
Kadın: (neredeyse 40 kiloluk koltuğu kaldırmış bir halde) Buldun mu?
Erkek: Neden düşürdün yüzüğünü?
Kadın: Çünkü parmağımdan çıkarıyordum
Erkek: Ama o senin evlilik yüzüğün, neden çıkarıyordun?
Kadın: Çünkü banyoya girecektim, buldun mu? Tutamıyorum daha fazla
Erkek: Bulamadım, banyoda çıkar mı yüzük?
Kadın: Çıkar oğlum, ya da ben çıkarırım en azından. 
Erkek: Çıkarıp koltuğun altına mı attın?
Kadın: Hayır oğlum yanlışlıkla düştü, (kan ter içinde bir halde) bırakıyorum artık koltuğu, söyle buldun mu?
Erkek: Buldum, koltuğun altında değilmiş, halının üstünde. Boşuna tutuyorsun koltuğu

2 yorum:

  1. Sabah sabah çok iyi geldi. Dakikalardır gülüyorum.. :)

    YanıtlaSil
  2. Okuyunca ben de gülüyorum ama yaşarken fenaydı :))

    YanıtlaSil