11 Aralık 2014 Perşembe

İlişki filozofu...

Adam: Anne sözlenmek ne demek?
Kadın: Evlenmeden önceki bir süreç, kadınla erkek yüzük falan takarlar.
Adam: Peki insan okul arkadaşıyla evlenebilir mi?
Kadın: Elbette evlenebilir, nereden çıktı bu?
Adam: Çünkü ben herhalde Alya ile evleneceğim.
Kadın: Öyle mi? Daha erken değil mi?
Adam: Bilmiyorum bakalım. Dün okulda bana kız arkadaşım olup olmadığını sordu, ben de yok deyince istersen ben senin kız arkadaşın olabilirim dedi, ben de sen istiyorsan olur tabii dedim.
Kadın: Öyle mi?
Adam: Evet, çok heyecanlıyım anne, ilk defa bir kız arkadaşım oluyor, belki bugün elini bile tutarım.
Kadın: Hımm, hoşlanıyorsun yani ondan.
Adam: Evet hoşlanıyorum, beraber oyun oynuyoruz, bana kırmızı bir araba hediye edecekmiş yılbaşında.
Kadın: E güzelmiş. 
Adam: Ama anne evlenmek değil de, ilerde çocuklarımın olacağını düşününce çok endişeleniyorum.
Kadın: Allah Allah niye ki?
Adam: Endişeleniyorum tabii, daha bunun bezi var, giysisi var, oyuncağı vaaaar... Ohoooo... Zor iş...
Kadın: ?????....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder