10 Şubat 2013 Pazar

Kandırmak ve Yalan Söylemek...

Erkek: Anne ben seni kandırmayı seviyorum.
Kadın: Neden?
Erkek: Çünkü komik oluyor, gülüyorum sana.
Kadın: Sana yalancı çobanın hikayesini tekrar anlatayım o zaman.
Erkek: Hayır çünkü ikisi aynı şey değil.
Kadın: Ne aynı değil?
Erkek: Yani kandırmak ve yalan söylemek, kandırmak komik yalan söylemek değil. 
Kadın: Allah Allah, nasıl oluyormuş o?
Erkek: Mesela ben sana "çikolata getirdim" desem ve sen sevinsen, ama sonra "kandırdım" desem komik oluyor. Ama geçen gün "vazoyu ben kırmadım, Uğur (kedimiz) kırdı" dediğimde yalan oluyor.
Kadın: Demek Uğur kırmamıştı vazoyu.
Erkek: Bak gördün mü? Yalan söylemek kötü, şimdi hiç gülmüyorsun. Anladın mı? 
Kadın: Demek Uğur kırmamıştı vazoyu.
Erkek: E anne, yalancı çobanı anlatıyordun, ne oldu? 
Kadın: Demek Uğur kırmamıştı vazoyu.
Erkek: Babaaaa, anneme bakar mısın, sanırım bir aksilik var. Ben odama gidiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder